2009. április 26., vasárnap

OMG rajzás

Ad hoc jelleggel komozdulni jó! Ha valaki nem próbálta volna, tegye meg gyorsan! Kinga, Juci, Phreek, Whaam, Bios és jómagam a Gödörnél találkoztunk, majd némi buszos incidens után (a gyökér buszos megpróbálta Jucit Phreeket és Biost elsodorni) kitekertünk a Kopaszi gátra. Rövid helykeresést követően megtaláltuk a tökéletes helyet: Dunapart, gyep (csak az a széééép zőőőd gyep...), telefonból szóló zene, napsütés, és jó társaság...
Befutott Tibba Tib, Whaam pedig balra el. Bios elkarikázott nekünk sörért, én meg rendeltem pizzát. Igen, igen... Nyugodtan rendeljetek BÁRHOVÁ pizzát, ha tudjátok a hely GPS koordinátáit.
Igazi bandázós kis délután keveredett belőle, mert befutott közben A, B, és iki is.
Egy jótanács, hogy miért NE idézzetek régmúlt idők zenegurujaitól: egész éjjel a "búm-saka-laka-milyen-alak-eza-lala" ment a fejemben.
Fura ez a hétvége. Fura ez az egész élet. De így szép, hogy változatos.
Ez a kora reggeli bejegyzés úgy tűnik, a jótanácsok jegyében íródik: az ember az igazi célt kristálytisztán kell, hogy lássa. Lehet, hogy megzavarják apró kitérők, vagy elvonják a figyelmét, de valahol legbelül mindig tudod, hogy merre vezet az utad! Csak oda kell rá figyelni, és olvasni a jeleket!!! Plusz kihez legyen az ember őszinte, ha nem saját magához.
Ez a Szombathely tudhat valamit, mert akit csak megismertem onnan, mindenki iszonyat jó fej. Szombathely for president!!! :D

csipp

3 megjegyzés:

whm! írta...

Szombathely szép állomás :)

spinant írta...

jó nap volt :)

Unknown írta...

elég jó volt, ja, kopaszi gát 4 prez. én meg elbasztam, mert szegedi vagyok :D