2009. április 23., csütörtök

Anyajegy tűvel

Megpecsételődtünk. :) A történet a következő:
Kinga csenget, jön fel a lifttel. Gyanítom, hogy ez alatt az idő alatt született meg benne a jól megalapozott döntés, melyet ajtónyitásomat követően a következő módon tálalt:
-Csipesz, elmegyünk ma tetováltatni?
-Persze
-Okés, de mit?
-Nem tudom, rajzoljunk valamit.
-Mire?
-Bármire.
-Ez jó lesz?
-Persze.
-De ez egy szerződés.
-Naés? :D
Így született meg a kis fekete hangjegy, jobbra fölötte 3 csillag (királykék, magenta, türkiz színben) ötlete.
Szerencsénkre nagyon jó kis helyet találtunk, az Irányi utca legelején, ajánljuk mindenkinek. Zsoltit keressétek. :)
Némi cukros ital és gumicukor után belevágtunk.
Ez lett belőle:

Aztán kimentünk a Gödörhöz a 2.sz OMG Board meetinget megtartani, jópofa fotózós-sörözés lett belőle, annak a képeit pedig itt találod meg: (idővel)
Lényeg a lényeg, hogy megint rövid lett a hétvége, mert este elruccantunk a Margitszigetre, és nyomtunk egy Holdudvar-Csacsa kombót, a bringáinkat pedig úgy kellett kimentenünk egy már bezárt szórakozóhely fogságából. Meg is sérültem, mert mint gyakorlott falmászó ész nélkül mentem neki a szögesdrótos kerítésnek. Nem úgy mint Kinga, aki nézett, tervezett, mászott, bejutott... Ezzel szemben én csak egy lyukas nadrágot, egy vágást a lábamon, és egy tenyérnyi véraláfutást szereztem. :)
Vasárnap CM! Életem első bringás tömegélménye, felejthetetlen volt! Alig várom a következőt.
Na, most még dolog van, de írok ha eszembe jut valami frappáns. :)
csipsz

Nincsenek megjegyzések: