2009. március 1., vasárnap

ROCK CITY BUDAPEST!!!!!!!!!!!!!!!

Miután huszadszorra szóltam rá Kingára, hogy ugyan induljon már el hozzám, mert én már tűkön ülök, végre befutott 10 körül. Jójó, némileg elborult az agya amikor én még köntösben nyitottam neki ajtót. Egész délután takarítás helyett itthon donaldkacsáztam. Már jól is esett picit kimozdulni.
No, csipu is összeszedte magát, teljes harci díszben indult a menet a hajóra!
Egész sokan voltak, pedig azt gondoltam, hogy a tegnapi carl craig után ma viszonylag kevesen lesznek.
Irány a tánctér! Jihúúúú! Valami fura banda játszott, de átszellemült arccal hamar felvettük a ritmust. Pont a végére értünk oda, majd kezdett a várva várt Ralph Meyrz and the Jack Herren Band!!!! Mellettünk egy helyes fiú, ott pillázott ránk, mi meg vissza. 2 másodperc múlva esett le, hogy néddmá, ez a Hegede! SZEVAAASZ!!!!
Előretolakodtunk, hogy jó imushoz méltóan az első sorban csápoljunk. Ennek egy félbetört dobverő, és egy pár jó fotó lett az eredménye.
A mai bejegyzés címe is a koncert alatt hangzott el, jól megmaradt! :)
A dobverőt konkrétan a szuperszexi dobos dobta a közönség közé, és nem is Csipu lennék a javából, ha nem téptem volna ki egy dülöngélő szőkeség karmai közül. Kingu bőszen fotózott. Hát, hát hááááát, ezt nem lehet EGYSZERŰEN NEM LEHET ELMONDANI, MILYEN HIHETETLEN ÉLMÉNY VOLT!!!!!! Azt éreztük, hogy itt a nyár, szétfeszít minket az energia, és csak vigyorgunk bele a világba! Most majdnem elkezdtem felsorolni, hogy a két dobos, meg ez meg az mekkora arc volt, de aztán rájöttem, hogy tulajdonképpen mindegyik bolond, és az egész banda fenomenális! Sziszkó, nem láttalak, de ha ott voltál, dobok egy virtuális pacsit, és köszikösziköszi, hogy megismerhettem általad őket.
Jó hír azoknak, akik lemaradtak róluk, hogy nyáron VISSZATÉRNEK!!!!!!
Kinguval egymásra vigyorogtunk kábé percenként. Kifelé menet összetalálkoztunk tegnapi pajtijainkkal, saslikkal és robberrel, némileg megfáradva támasztották a hajó falát. Megkönyörültünk rajtuk, és útban a Corvintető felé hazadobtuk őket autóval. (Igen igen, jól olvassátok, A-U-TÓ!)
Corvintető nem tudom miért, de az utóbbi időben igencsak romló tendenciát mutat, úgyhogy csak benéztünk és már indultunk is haza.
Megálltunk közben a sarki éjjelnappalinál, ahova Kingu beszaladt cigit venni. Visítva röhögve jön vissza fél perc múlva:
"Add ide a személyimet, nem adnak cigit!"
Bruhahaaaahaaaaa!!!!!!!!
Jó, tény és való, hogy ma sikerült kábé egy kiscsoportos óvodás szintjén lenni, pláne Kingának, de azért 18-nak kinézünk. Én biztos, de ezek szerint Kinga nem. :D

csókmókok: csipp

Tütü tüüüüü tütütütü tü-tü
(lehet kicsit hamis :))

Ismételten annyit tudok csak mondani, hogy életem egyik legjobb koncertje volt.
Csipu, köszönöm, hogy elrángattál :)
Imádom a dobosokat. A világ egyik legszexisebb hangszere a dob (köhömm: nem. Nem bukom a szado-mazóra;))... van a dobosokban valami. Erre itt két dobos is volt. 2 különböző típus: az egyik egy indiai srác: szép sudár testalkat. Vele szemben: egy nem éppen sudár- inkább mikulás testalkatú, telis tele tetoválással, feketére festett körmökkel. Mind a kettő, a maga módján írtó szexi volt. Valamiért utóbbi időben, nagyon tetszenek nekem a tetovált karú, festett szemű pasik (igen, tudom, nem vagyok komplett... ;)).
Nos, nem tudom, hogy a Csepinek hogy volt ideje még a közönséget is néznie, és felfedeznie Hegedét :)
A zenéről is írjak? Igen, nő vagyok (ROBI: KUSS!!! :)), tudok egyszerre több dologra figyelni: felért egy 3 órás edzéssel.
Teljesen leharcolva jöttünk vissza. Holnapra biztos az izomlás!
Fúligérő mosollyal arcomon fogok hamarosan elaludni.

Igenis sajnálhatja mindenki, aki nem jött! :P

Kiscsoportos óvodásotok, melegen ölel minden kedves olvasót!

Nincsenek megjegyzések: