2009. február 21., szombat

ostrom alatt

Hogy is kezdjem, hogy is kezdjem. Na jó, a legelején!
HÁ VAZZE, HA AZT MONDJUK, HOGY KORÁN KELL JÖNNI, AKKOR KO-RÁN-KELL-JÖN-NI!!!!
Most komolyan? Ki mit gondolt? Csak Fb-on 600 ember lett meghívva, ebből 400 visszajelzett, hogy JÖN! A Maszkában 30-35 ember állt sorba péntek este 6-kor, hogy műbajuszt és/vagy parókát szerezzen az utolsó pillanatban. Egész Budapest erről a buliról beszélt. Csak Kingu és én cca 50 embert számoltunk össze, akik jöttek VOLNA.
Persze soha senki nem hallgat ránk, mi fél 10-kor mentünk a Merlinbe, és már akkor sorba álltunk. Később kintről érkezőktől hallottuk, hogy több mint másfél órás sorban állás után jutott be aki ki bírta várni. Kint tömeghisztéria, bent kellemes tömeg. A rendőröknek kellett a kint rekedteket rendbe tenniük, a társaság zöme sajna lecsúszott a buliról.
Vicces volt amúgy, hogy minden srác ugyanúgy nézett ki: baseball sapka, farmer, kockás ing, bajusz. Minimum 5x akartam "Andyt" lepofozni amiért más csajt csókolgat! :)
A csajok standard kurvák voltak, csak Kingu lógott ki a gondosan összeválogatott ordenáré ruházatával. :) Na jó, meg én az arany csúcsosmellű fűzőmmel. De nem is ez a lényeg. Valahogy a jelmez mindig felszabadítja az embert. A fiúk is könnyebben nyitnak, és a lányok is valahogy kezdeményezőbbé, befogadóbbá (vagy így, vagy úgy... hihi) válnak. Szóval neccek, strasszok, bőrök (de hülye szó)... De volt olyan lány is pölö, aki játszi könnyedséggel viselte a cuccot, mintha át se öltözött volna otthon "munka" után. :D
Mindenki nagy vizslatásnak volt kitéve, de nem azon a bántó fixírozós módon, hanem a húvazze, ebben van fantázia félén. :)
Patrik, Andris, és Kingu fergeteges volt (a képek is bizonyítják majd), egész este ment a baromkodás. Volt ott háton lovaglás, lég-gitározás, földön pörgés, break, minden!
Sok új arc fordult meg tegnap este a Merlinben, egyik srác (bocs, rémes a névmemóriám) mesélte, hogy ő eddig Jambe, Rióba, és más elvetemült helyekre járt eddig, és nem is gondolta volna, hogy van ilyen szórakozóhely Budapesten. Merhogy az emberek kedvesek, lehet velük poénkodni, nem ütik ki azonnal az első három fogadat (kivéve, ha kurva az illető, és "továbbképzés" van). Mondtam is neki, hogy ez a társaság, ami összegyűlt, árnyéka annak a nagy családnak, ami a Hypnosisokon, BFTP-en, Lick the Clicken és BTJ-n szokott lenni! Hiányzott a megszokott banda, a Tátott szájúak, Gergő, a "Rózsaszín csapat", Bios, Kiskolléga, Bambi, Főnök, Phreek, Whaam... De hiszen tudjátok... Akiket imádunk, és egy jó buli nem is buli nélkülük!
Hát, kábé ennyi volt az első benyomás (A bulin biztos megesett azért még 1-2 :D ) a Kamionosok és kurvák buliról. Én speciel általánosságban erős közepesre ítélném meg a bulit. Az ötlet kiváló, de a szervezés nem volt jó! A zene nem tetszett. Jó, snowboardos ízlésnek megfelelő, de miután az utóbbi egy évben kiművelődtünk e téren, picit több kell, hogy megremegjen a gyomrunk... há, monnyuk több basszus. :)
Külön nem tetszett, hogy cigit csak a promós Multifiltertől lehetett venni kígyózó hosszú sor végigállása, számla kézzel írása és halálos bénázás után. Sebaj, úgyis káros. A piákat a Merlin szokásos csapata szolgáltatta, az olyan volt, amilyen szokott.
Egy biztos. Aki kint maradt, bánhatja, mert vicces volt a buli, rengeteget nevettünk, de jövőre az én helyemre pályázhat valaki, mert ez egykörös volt.

Nu, visszadőlök az ágyba.

csipeszvoltam

Javítok:
903 fő regisztrált facebookon hogy jön, 575 hogy lehet... és a facebookon csak 100.000 honfitárs van a hányból regisztrálva? :D

Making of - behind the scenes documentary:


X. nap (kb egy hónapja) facebookon jött a meghívó: oké! Mibe menjünk?
Csaj kamionosnak? Áh! Az csak a prűdöknek való, és gagyi poén.
Ordenáré mocskos kurvának kell menni!

Átlagos street wearem: lapos lakk térdcsizma, nagy piros lakk táska... fülembe vmi zene üvölt, ami miatt biztosan kicsit fura a járásom...
Nos, így bementem egy DM-be, takarítószert venni... a "kis-színes" részleg előttv megakadt a szemem: leopárd mintás műkörmökön! Ennek úgy megörültem, mint a ... a ... nem is tudom, hogy minek?!

Néhány nappal később: Turkálók többszörös végignyálazása.
Eredmény:
Csepi csoda szép arany színű, szembetűnő (németeseknek: insaugestechende), "spicces" mellei. ;) és a csodálatosan szép selyem szoknyája.
Kinga bársony kb 100 mérettel nagyobb fűzője és az az oltári szűk nadrágja, aminek nem igazán sikerült jól levágni az alját, cserébe két ember kell, hogy rám feszítse... (elvileg frottír anyagból szerettem volna forrónacit, amire rá van írva hátul, hogy Schexy... MIÉRT NEM LEHET ILYENKOR ILYET KAPNI???)
Majd egy hirtelen támadt ötlet alapján betértünk még egy sexshopba... nézzük, mit lehet itt kapni? Van itt minden... pl. Csipesznek full-testes piros necc-szerkója, latexszerkó, ostor...
Csipeszkomment: hát vazze, én akkorát röhögtem amikor először felpróbáltam a necc kezeslábast, és kapásból a lába közötti lyukon dugtam KI a lábam. Egy pillanatra elöntötte a szar az agyamat, hogy: "Először veszem fel, és már MOST lyukas???" Aztán a követekező másodpercben leesett, hogy a lyuksi miért van ott, ahol. Bár picit frusztrált, hogy térdméretűre tágult... :D:D:D:D

Nekem üvegcipőre fájt volna a fogam, de nagyon úgy tűnik, hogy nem vagyok Hamupipőke.
Maradt az arany cipőm (ami a tesóm szerint jozsis-kurvás... szerintem meg nem, de mindegy... akkor ide jó lesz).
Valamikor, valamiért a Mester utca felé vitt újra a sors... régi winges kor emlékére, betértem Mutyi boltunkba (gondoltam rád Márti ;)):
mintha a mennyországban lettem volna: pink és kék csillámpor, műszempillák...
Itt gondoltam meg magam, hogy én inkább transzvesztita leszek.
Hogyan legyen nekem férfinemiszervem (a helyesírás ellenőrző erre a szóra mint opció, azt dobja ki, hogy "mikrszervezetem" heee -így hagyom???)???
Zokni? Nem jó. Óvszerben gyurma? Nem biztos, hogy túl jól érezném magam, ha a kilyukadna a gumi, és a megolvadt fosbarna gyurma folyna ki a nadrágomból... oké, szigetelő szilikon!
(Konzultáltam egy szobrász ismerősömről is, hátha van jobb ötlete, mivel a szilikon nehéz... lehúzza a nadrágom... és ha elindul a harisnyámban lefelé, elég hülyén néznék ki (aha-átlátszó vastag visszér). Javasolta a púrhabot, de az törik... és ha túl sokat nyomok az óvszerbe, termetes lett volna a "kukim".).
Sajnos a műkuki készítés ezen a szintem meg is ragadt, mivel nem jutottam végül el odáig, hogy elmenjek egy "kellékeshez" szilikont venni.

Buliról Csipesz tudósított...
Ismerős bringás és wakeboardos arcok...

Megint új ismerősök... egyik egy kicsit hisztis emo-fotós, de művész lélek a lelkem... ez van. Így volt szép a szeme :)
Az egészben igazából a készülődés volt talán a legjobb, meg az első 2 óra. Utána hozzászoktál a sok köcsög kamionoshoz és a kurva kurvákhoz...

Egyszer jó volt. Köszönjük szépen. Repeta nem lesz.

Kurvák legyünk vagy Kamionosok?
Esküszünk, esküszünk
Kurvák többet nem leszünk.



Kingida

Nincsenek megjegyzések: