2009. február 23., hétfő

egy földrengés szerű Kinga utórengései... :)

Úgy tűnik komoly hatást gyakorolt Kinga a Kamionosok és Kurvák bulin a férfinépre. :) Ott zajlott le ugyanis a következő beszélgetés:
- add meg a számod, találkozzunk holnap!
- nem adom!
- akkor megadom az enyémet
- ne add meg, mert úgyse hívlak fel
- de azért megadom
- mondom, hogy nem hívlak fel
- fogadjunk!
- fogadjunk, hogy nem...
csipu: - nem fog felhívni, az fix!!!
- de igen
- de azt sem tudom, hogy hogy hívnak
- nem tök mindegy?
- jah, de :)
- nah, megadod?
- nem
- de miért nem
- csak... mert azt sem tudom, hogy hogy hívnak :D :D :D
- de mondom, hogy mindegy
- igen, mindegy
- mond mááár!
- 8123551235235023
- oké hívlak.
- csörögsz?
- Nem. Én nem ezt mondtam.
- ezt mondtad.
- akkor miért nem csörög?
- mond még egyszer
- 8123551235235023
- Csörögsz?
- Nem. Nem ezt mondtam.

Erre Csepi. "hagyjátok már abba! Add ide a telefonod!"

Rácsörögtem a srácra a Kinga telefonjáról, így közös számcserének lehettünk tanúi (Kinga: kinézted a telefonodból és az ő telefonjáról csörgettél meg).
Ma Kinguc csöppet unta a munkát - így a hülyeség járt fejében, ezért egyszer csak kapom az üzenetet:
- Csipukám, izgalmat viszek a napunkba, írtam sms-t az ifásnak (így neveztük el, mert télleg nem árulta el a nevét)!
- ????????????!?!?!?!?!!!!!!!!!!!?!?!?! hogymi?
- Most hívott, egy óra múlva találkozunk a Szimplában (Kinga: ez itt kicsit félreérthető: Csepivel meg volt beszélve, hogy megyünk oda). Indulj, én is megyek. Akkor ott! okécsá
Ilyen gyorsan se beszélt még meg élő ember vakrandit, mint Kingu. Báááár, az ifás volt meglehetősen rámenős. Ez akkor még imponált (Kinga: most is imponál! Szeressük a határozott férfinépet! :)). :)
Megállapodtak benne, hogy Kingán piros felső van, erről tutira megismeri.
2 kóla, 2 tea, és némi csajos vihogás után úgy ítéltük meg, hogy a Szimpla egy jégverem, és arra az elhatározásra jutottunk, hogy áthelyezzük székhelyünket a Szódába.
Kinga: - írjak neki, hogy átmegyünk?
Csipu: - ne, majd ha rádcsörög, hogy hol vagyunk, akkor átirányítjuk ide.

Így is lett. Ücsörgünk a szódában, második adag tejja-kóla kombó. Boldog boldogtalanra azt hittük, hogy ő az, mikoris bejön 2 srác. Első ránézésre alig több mint 22, hasonszőrű barátja pedig saccperkábé detto ugyanannyi.
Kinga (érthető okokból, hiszen mit kezd egy 26 éves lány egy kölyökemberrel?) ekkor már nem volt túl lelkes, én mégkevésbé, hiszen nagyjából 2 percenként kellett pisilnem a temérdek folyadéktól.
Álzó a 2 srác leült a bárpulthoz, mi meg a helyünkről pislogtunk körbe. Még mindig nem voltunk biztosak benne, hogy akit nézünk, az az, akinek vissza kéne néznie, vagyis konkrétan oda kéne jönnie, és jó férfiember módjára társalgást indítványozni.
Kimentem pisilni, visszafelé realizáltuk, hogy ejj, ez bizony ő. És tényleg botrányosan fiatal.
Kingukám, attól tartok, eljött az az idő amikor már rád is a fiatalabbak hajtanak, mint öregedő 30-hoz közeli csipuanyura.
Kinga: - bazz Csipu, sms. nem nézem meg. kimegyek pisilni.
SMS: Nincs kedvetek a törzshelyemen meginni valamit?
HE?????
Aztán egyszercsak csörr. Senki nem szól bele. -gondoltuk az asztal alól sikerült ezt a jól irányzott hívást elengednie-
Na jó, menjünk, ez ultragáz. Én ezt nem is értem. Megbeszél egy vakrandit, aztán nem mer odajönni??? Pffffh...
A történet pikantériája, hogy miközben mindez történt, egy másik piros felsős csaj is ott grasszált, hát, vele nem jöttem volna össze bármilyen kamionos vagyok... :D
Összeszedtük magunkat, irány haza.
Bazmeeeeg!!! Hát nem megállítanak? Patrik, tanulhatsz ebből, hogy hogy kell csajozni:
- Szia, nem találkoztunk már valahol?
- Mire gondolsz?
- Egy buliban. Olyan beöltözősben. Odamentem valami nőhöz, bárcsak tudnám a számát...
Itt össznépien beröhögtünk...
- Kamionos voltál? (:D:D:D)
- hát, jah
- én meg kurva
csipu: bizony bizony, a legjobbakkal is megesik...
- nem maradtok?
csipu: hát, itt ülünk már 2,5 órája, most már azért inkább mennénk...
SZIASZTOK, és iszkiri...

Alig érünk ki a szódából, Kinga telefonja csörög:
- Szia! Mi itt ülünk egy "bárban". Nem jöttök ide?
- Azt hiszem mindkettőnk számára kiderült, hogy van közöttünk vagy 5 év...
- aha... és? már szoktam borotválkozni ((HE????))
- figyu, most leteszem, szia.

A körútig röhögtünk!!!! Felkaptunk valahol 2 kidobott robotot, és boldogan nyargaltunk a 6-os villamoshoz.

Ilyen egy átlagos IMU-s hétfő... :D

tudősította: csipu

és nyilván kiegészíti valamivel: kinga

Kiegészítem még a telefonbeszélgetéssel:

- te ki vagy?
- bocsi dolgozom, nem nagyon tudok beszélni...
- de mégis?
- egy kurva a buliból, aki nem akarta megadni a számát...
- találkozunk?
(??? bazz, miért írtam volna sms-t???)
- jah, oké!
- mikor?
- kedd?
- és ma?
- nem jó
- nem igaz, hogy nincs egy órád?!
- (azta, a jóbüdös... ez nyomul... ez tetszik.. legyen :D)
oké, szimplában leszek.
- miről ismerlek fel? Nem vagyok már kamionos.
- öltözz be... legyen rajtad atléta :D
- oké ez megoldható

Van humora a srácnak: az inge alatt tényleg volt atléta :D :D :D

Vicces kis este volt...

Kingida

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Kedves new yorki olvasónk! Meg összes olvasónk! Kommenteljetek, tetszésnyilvánítsatok, vagy húzzátok le a kedvünket egész napra, ha ahhoz van kedvetek!
Ott a megjegyzés rovat, tessék használni!
csipp