2009. január 1., csütörtök

Döbbenetek éjszakája

Nem is tudom, hogy miért gondolom minden egyes szilveszterkor, hogy ez ám most aztán akkora durranás lesz...
1. fagyhalál
2. emberek elveszítík józan ítélőképességüket... (de komolyan, miért kell nyuszifület meg miegymást a fejére húznia az embernek magára???).
3. utálom a petárdákat, a béna kis tüzijátékokat és rakétákat... mire jó ez???
4. mindenki ordas mód berúg...
5. úgy gondolja, hogy ilyenkor bármit megengedhet magának...
6. vagy kivert-kutyák, vagy hiper-trendi-vagyok-ma-éjjel emberek vannak a szórakozóhelyeken...

Mai teljesítmény:
Dudinak leadtuk a lencsét, bontottunk együtt egy üveg pezsgőt, majd onnan tovább a Monóba, ahhol még nem volt lista, így mivel a KuplungBA lettünk ad-hoc tegnap invitálva, ott kezdtűnk "fűteni"... a zene jó volt, meg a forralt bor.
Reménykedve, hogy a Monóba megérkezett a lista, átnétünk oda, közben gyros-falás, barátkozás... Monóban döbbenettel, és félve néztük a közönséget, inkább elindultunk haza... közben szembe jött a Merlin, szóval benéztünk... (2. nekifutásra)...
Nos, nekünk talán túl populáris volt, talán ez még nem is lett volna gond. Inkább a hömpölygő tömeg... melyet nem is kommentelném.

Életemben először kaptam egy párocskától ajánlatot, hogy jöjjek harmadiknak... (???)
Rádöbbentem: prűd vagyok.

Próbálkoztunk ráhangolódni a zenére (időnként ímmel-ámmal még ment is), de inkább haza jöttünk.
Jövőre?

Heppí nyúl jír!!!

Charlie ;)

Nu, akkor amíg Kingusz fürdik, némileg megmagyaráznám a poénokat :D
A "Heppí nyúl jír!!!" úgy született, hogy gyrosozás közben a gyrosos lánykát próbálták páran a nemzetközi "boldogújévet"-re megtanítani. Lehet, hogy a húsvét közelsége, de valami mindenesetre igencsak megzavarta Őnaccságát.
Amber, köszi a listát, Methának a CD-t, de sajnos a Mono szilveszteri közönsége még nekünk is sok volt.
Kingu kábé leírt mindent, most kaptam sms-t az angoltanáromtól, Brandontól, picit elkerültük egymást a Kuplungban! :) Sebaj! Van ez így. De sajna muszáj volt elmenekülnünk a fagyhalálból.
Vicces volt amúgy, volt vagy fél óra amíg nem tudtuk, hogy hol is kötünk ki végül. Én némileg pánikolva küldtem pár sms-t, annak felét rossz helyre, de úgy tűnik, véletlenek nincsenek. :D
Kíváncsian várom, mit hoz a 2009.

Oké, búék! :D
Ennyit arról, hogy kuss!
Ez is megy a levesbe.

És most ez egy olyan dolog amit nyilván nem ért mindenki, de ezt aztán már tényleg nem magyarázom meg. :D

Most épp Ali G-t nézünk, állítom ez az est fénypontja. Meg a nyúl jír!
csá csumi csá

csipesz

5 megjegyzés:

Medio Pomelo írta...

A csárli az Kinguska? vagány. na szóval, nem is rossz ajándék ez a meghívás a duplába így év végére. remélem, hogy duplán meglegyezgette a hiúságodat!! én a karácsonyi partyn kaptam egy hasonlóan vonzó ajánlatot valakitől, (aki 2 méterre tőlem dolgozik + a faszijától) és én is rájöttem, hogy prűdpicsa a nevem, és ez szörnyű felismerés volt :(
Bódottág az IMU csapatnak az új évre!!

Unknown írta...

jujj, drága Dórikám, nehari, hogy nem írtam az sms-edre, de totális készenlévőség a jelenlegi állapotom!
munka, tanulás, munka apunál, betegség, és az élet maga.
Remélem Te is jól vagy, és legkésőbb Kingu szülinapján talizunk!!!!

Puszkerályosság: csip

Névtelen írta...

Mi van IMU-val? 2009-ben nincs bejegyzés....

Unknown írta...

?????
dehogynincs
ott van a legutóbbi
ne tessék itt cukkolni minket
az első valamirevaló buli kérem szépen 10-én lesz a merlinben
na, arról majd kaptok!

Unknown írta...

a szilveszter velejáróiról annyit, hogy nálam is évekkel ezelőtt elérte azt a szintet, hogy semmi kedvem nagy buliba menni. házibulit akarok, ahol nem az a lényeg ki mennyit tud inni (véletlenül sem beállítva magam úgy, mintha nem szeretnék vedelni, csak azon kívül, hogy ejdebebasztam, szeretek másra is emlékezni ***javítás: szeretek egyeltalán emlékezni :D***), hanem hogy azok vannak együtt, akik összegyűltek és az úgy jó az.

az összes durrogó szart dobálónak és lődözőnek eltörnék a seggén egy fakanalat, nem tudom felfogni én sem mi a szarra jó ez azon kívül, hogy hangos, veszélyes és tilos. a tüzijátékról annyit, hogy a kínaiak sejtik, de amit itt annak hívnak, az nagyon ritkán váltja ki belőlem még augusztus 20-án is, hogy elámuljak.

idén én menekültem is a viharba egy 8 fős házibuliba, ami nem sikerült olyan fergetegesen (azért ennél több emberre számítottam), de rossz sem volt. nem utolsó sorban meg kellett hozzá rakni a 3as főutat, kitekerni gödöllőig, majd a maszkomról letörni az 5 centis jégcsapokat (nem kamu, nagyon durván nézett ki..) és találkozni azokkal, akikkel szívesen bulizok. szóval legalább volt miért büszküljek magamon.

ami nekem iszonyatosan komoly volt, az pár bringás komának köszönhetően az újév első pár napja volt - ám ennek leírása már önálló blogbejegyzést szülne, úgyhogy befogtam. :)

a szilveszter felháborító, ellenben ha nem görcsöl rá az ember, nem is tud csalódni benne.

BUÉK mindenki!