2008. december 31., szerda

előszilveszter, ajjajaj...

Az alcím lehetne az, hogy "Borulások".
Komolyan mondom, áldom a gépírás tanárnőm nevét amiért megtanított úgy gépírni, hogy akár félálomban is képes vagyok teljes szövegeket gépelni anélkül, hogy nagyon megerőltetném magam.
Szóval a mai este tényleg a borulások jegyében telt.
Snittekben:
-ülünk az asztalnál, sokadik mai tai és mégtöbbedik long island...
-Kingát dobálja valami kopasz gyerek, masszív dnb-re. Pontosabban dnb mellé, mert az ütemet nem találta szegény...
-nagyterem, F-el zenét hallgatunk, kellemes, mondhatni idillikus, ámbátor egyáltalán nem őrjöngés
-egész sokan összejöttek, előtér, nagyterem közel fullon
-GY.B. nini, Csipeszl Te már tök rég a rajongóim kozott vagy!!!
-"Én a N... Építésziroda ügyvezetője vagyok, István az alkalmazottam..."
-Szevaaasz Dávid-Gábor-Linda! Háttiitt??? :D
-Nnnnna, adjatok egy cigit, mert megbolondulok.
-Hazaindulás? Aha...
-Kingu! Ha visszamegyek, beengednek?? :D -nem, mert nem kértél pecsétet!

Jelenleg a wc-n ülök (lehajtott fedéllel), lábam a kádba csordogáló forró vízbe lóg, és vaníliás karikát eszegetek. Kell ennél jobb? Háááát, biztos lenne, de az már egy másik mese!!!

B. Ú. É. K. holnapra!!!!!

csipsz

NEM ENGEDTEK VISSZA???????????
Rohadjanak meg!!!
De miért nem szóltál????? VAZE!!! :(
Nem értettem, miért nem jelentél meg negyedórán belül...

Szal. kik dobáltak engem? Valami rémlik...
István az építészmérnök is :)
Sőt a kockás sálas angol is... sőt a zöld felsős is a WC elől, aki okoskodott a blendeállással :D - hoppá hoppá a szőke :D

Én nem is értem, hogy mi volt ma a Merlinben?! :D - már elnézést :) de döbbenet volt... mármint időm sem volt ledöbbenni :D

Kezdeti nyugodt percekben, ami pont arra volt elég, hogy két mai tait felhörpintsek agyalás, gondolkozás és elmélkedés mellett, el lett nekem magyarázva, hogy a fizika (kifogásként) megtalálta határait... ha pedig a filozófia feltesz neki kérdéseket, ami a határain túl vannak, akkor az már fantazmagória... ergo: fizikus és bölcsész beszélgetett... a fizikusnak nagy forja volt:
1. nem állt előtte 2 pohár mai tai
2. már jó előre megszabta határait...
vagyis: a bölcsész kérdezhet, a fizikus meg csak azt mondja erre, hogy őt nem a test érdekli, hanem az árnyék, amit lát...
ez egy bölcsésznek ám nem válasz, őt nem hogy nem csak a test érdekli, hanem a fény is, amitől nem csak a test, hanem annak árnyéka (amit mellesleg a fizikus kutat) is látható...
Továbbá a bölcsész megpróbálta felfogni, hogy honnan jön az idő (ami régóta nagy kérdés a számára)? Az ősrobbanással jött... szeretném jelezni... itt egy enyhe probléma merül fel: van egy vákuum, amiben nincs ugye semmi, de itt VÉLETLEN SZERŰEN keletkeznek részecskék ( ezt egy fizikus miét fogadja el?? - ok, meg van az okunk rá, hogy elfogadjuk - nem hiszem el?!), és ebből lettek kifagyások... ez emg felrobban és ebből lett az ősrobbanás... de, ha létezett egy vákuum, akkor az már időben (jelzem időben!) az ősrobbanás előtt volt! Vagyis, akkor miért is az ősrobbanással együtt keletkezett??? He???
Ok, sok volt az a mai tai... + én is ismerem határaimat (néha), csak nem fogadom el őket... hanem érdekel, hogy mi van a kerítésen túl :D

- visszatérünk még erre az idő kérdésre...

Még egy kérdés: most akkor a fizika mit is mond a lélekre, meg a 20 grammra? :D

Kinga

4 megjegyzés:

Unknown írta...

:D:D:D
neeeeem!
Békésen megvacsoráztam, aztán utána küldtem neked az sms-t, hogy ha visszamegyek, beengednek-e, mert nem kértem pecsétet, és a kajának köszönhetően totál felélénkültem.
Aztán mivel 30' telt el a válaszig, és az az volt, hogy: "Te hol? Mi megyünk haza!", így már el se indultam hozzátok!
Jó kis este volt, nekem némileg izé. Elsőrandisizgulós. Na.

IMU, avagy ivás munka után írta...

MI???? Ezt az sms-t meg sem kaptam!!!

Névtelen írta...

a lélek 21 gramm

Unknown írta...

lükeeeee!
azt te küldted!
egyébként meg:
http://www.port.hu/pls/fi/films.film_page?i_where=2&i_film_id=60619