2010. május 31., hétfő

Just a perfect day

Megéltétek már a TÖKÉLETES NAPOT? Tudjátok, amikor minden sikerül, minden fasza és csak az a dolgod, hogy észrevedd és élvezd az életedben a jót. 2010. május 29-e ilyen volt nekem. Egy életre megjegyzem ezt a dátumot.
Nem tudom, mivel érdemeltem ki, (gyanítom, hogy Sors Anyánk megszánt a rengeteg szivatás után) de mindenesetre köszönöm.
Egy hirtelen jött gondolat után Márkkal felkerekedtünk, beraktuk a hálózsákokat az autóba, és elindultunk Balcsira. Se szállás, se útiterv, se semmi, csak az út és mi.
Lefelé menet beugrottunk nekem venni egy fehér Converse-t. Csak egy darab volt kis méretben, és mit ad isten, PONT JÓ rám.
Beugrottunk Márk szüleihez egy kávéra, aztán irány tovább. Gárdonyban megálltunk megenni a legfinomabb gyrost, amit eddigi életem során ettem.
Délután 1 körül értünk le Balatonszárszóra. Találtunk egy strandot, ahol kiterítettük a kis pokrócunkat, és jöhet a napfürdőzés. Sőt! Még a Balcsiba is bemerészkedtünk. Először óvatosan, majd egyre bátrabban. Tök jó a víz, simán lehet benne úszni.
Elfeleztünk egy lángost, amit mintha körzővel rajzoltak volna, nem volt kilyukadva, pont kellemes volt a tejföl-fokhagyma-sajt arány. :)
Márk nagyszájúan mondta, hogy úúúúúúúgy elpicsázlak Gazdálkodj okosan-ban, hogy csak lesel... Persze, persze...
Gyenge kezdés után olyan lendületet vettem, hogy végül én picsáztam. Nem is kicsit. :)
Elindultunk sétálni, és be is tértünk egy parkba, ahol letelepedtünk egy padra, és néztük a lemenő napot. Tudom, tudom, giccs. Dehát nem ez kell az ember lányának? Dehogynem. És akkor még egy kis nyál: Márk szakállán megcsillant a lemenő napfény. :) :) :) (mit fogok én ezért kapni...)
8 felé megéheztünk, úgyhogy elindultunk vacsorát lőni magunknak. Egy eldugott, csendes kis étteremben ettük magunkat degeszre, majd "hazasétáltunk".
Felkerekedtünk, hogy megkeressük a tökéletes alvóhelyünket. Egy játszótéren táboroztunk le, ahol 2 m-re hullámzott az autótól a Balaton. Ahogy felnyitottuk rögtönzött kuckónk csomagtartóját, pont ráláttunk a gyönyörű Balatonra. Na, meg is indult a fantáziánk, hogy milyen lesz majd reggel a napfelkeltében szexelni. :)
Megágyazás, bekuckózás, aludni próbálás. Igen ám, de Márk hátát folyamatosan vágta a hátsó ülés (egy vastagabb szivaccsal kivédhető a dolog, legközelebb már azt hozunk), egy nyest vagy valami hasonló állatka randalírozott az autó motorháztetején, és a tetőn. Ezért felhúztam a résnyire nyitott ablakot, nehogy bemásszon. De akkor meg nem kaptunk levegőt. Mindegy, szóval lényeg a lényeg, eljött a reggel, mikoris konstatáltuk, hogy mindkettőnknek nagyon kell wc-zni. :) Irány a 20 km-re lévő Tesco. Utoljára akkor örültem ennyire a fogkefémnek, amikor Kingáékkal sátoroztunk Balaton Soundon. :)
Körbekocsikáztuk a Balatont, majd irány haza.
Ja, és ami még meglepetés volt nekem: a kis Jazz 3,9-4 l-t fogyasztott egész úton. Az egész kirándulás kijött 10000 Ft-ból benzinestől, kajástól. És milyen nagy élmény picit kiszakadni a városi monotonitásból, belebambulni a napsütésbe, beszívni az eső illatát és megpihenni egy fa alatt.
Tökéletes.

csipeszvoltam

1 megjegyzés:

Unknown írta...

még sok ilyet nektek!