2009. január 26., hétfő

Kinga babazsúrja

Ezzel is meglennénk :)
Öregedtem egy évet... ha most éppen nem olyan zene szólna, akkor lehet nem érzékenyülnék most el... de igen:

Köszönöm, hogy ennyien gondoltatok rám és eljöttetek, vagy ide vagy oda...
(volt, aki több órán keresztül kergetett, hogy hol vagyok, de végül feladtuk egymást:)).

Szó mi szó, sokat gondolták úgy, hogy Kingidának innia kell... nem utasíthattam már vissza... :)
Párbajoztam Andyvel, majd megbántam és megpróbáltam újjáéleszteni (sikerült - reggel annyit beszélt, mint még életében soha...).

Sajnos csak nagyon össze-vissza tudok mesélni, mert annyi minden történt... és annyira gyorsan...
Miután az érzelmi skála szinte minden színfoltja megvolt, és még mielőtt kidobtam volna a taccsot, átmentünk a Merlinbe, harcolni.

Szerencsére jót tett a séta... összepacsizni az összes szembejövő járókelővel :) (Csepi állítólag alig bírt utolérni és magyarázni :) nem tudom, hogy miért kellett magyarázni, az emberek tök pozitívak voltak :))

Nos a Merlin:


Itt a semmiből kerültek elő barátok (Á. először fel sem ismertelek abban a satyiban), pinkben... nagyon pinkben :D :D :D

Sajnálom, de nem tudom leírni: nagyon nagyon jól éreztem magam... harcoltunk, ugráltunk... és örültünk egymásnak :D )de én nektek biztosan).

Majd elfáradtunk, ücsörögtünk... elindultunk gyrosozni, majd aludni...


Aminek külön örülök: hogy egy régi összetartozó párt (mindenki tudta, látta, érezte... csak a hülyeség... a nagy nagy hülyeség, a makacsság... ) újra összehozott az este :D

Köszönöm szépen a szervezkedést, az idegeskedést, a discogömböt, az "imush" pólót, az objektívsapka kötelet :)... na és persze a világ egyik legszebb filmjét: Szeress, ha mersz ... Waltert, a könyveket, a filmet, a kézzel készített kitűzőt, a tetoválást... meg a temérdek piát... :D

Kingida (ezt a nevet első imuról szerzett barátunktól kaptam, ma reggel :))


Nu, akkor azt hiszem én is hozzátoldanám azt ami elkerülhetetlen.
Az előzményekről. Már reggel gyomorideggel ébredtem, hiszen az én vállamat nyomta az este sikerének a felelőssége.
Bios agyában előző este megfogant a zseniális imush logo ötlete, már "csak" meg kellett valósítani. Andy felvállalta a rózsaszín póló és a torta beszerzését.
Számára később vált világossá, hogy a rózsaszín nem PINK. Mert minden pink lehet rózsaszín, de nem minden rózsaszín lehet pink. Mindig tanul az ember... Kinga előző este elrebegte, hogy szeretne egy "Happy Birthday"-es fejdíszt. Irány a Tesco. Ha fejdíszt nem is kaptunk, találtunk temérdek pink holmit: lapát-seprű kombo, vizipisztolyok, Daniel Steel romantikus regény, tolltartó, post-it...

Bevásárlás után indulás Kingához, aki már javában készülődött, mint ügyeletes bálkirálykisasszony.
Agyban gyors csekliszt:
-instant szobafoglalás: megvan
-diszkógömb: megvan
-ajándékok: megvannak
-póló: Biosnak leadva, este hozza
-kés a tortához: rendben
-torta: megvan
-gyertyák: megvannak
-alátétek a gyertyához: HOPPÁÁÁÁÁ!

Telefon Andynek némileg kétségbeesve, hiszen minden pillanat ki volt számolva.
"-Andy, nem találom az alátéteket a gyertyákhoz. Nem maradtak nálad? Csak a 22 gyertya van, tehát még kell 4!!!
-Azt hittem, csak beleszúrjuk a tortába...
-Nem, Andy, nem szúrjuk bele! Keríts valahonnan még 4 gyertyát, meg 26 alátétet.
-Nekem még megvan a 26. szülinapi számgyertyám. Ja, nem... 25."
Nem bírtam ki, hogy valami ne a legnagyobb rendben legyen az én Drága Kingumnak a szülinapján, úgyhogy eszeveszett gyorsaságban mentem ki Hűvösvölgybe, az általam a környéken ismert egyetlen cukrászdához. Kértem egy 26-os számgyertyát a mignonba, és 26 db rózsaszín szálgyertyát. Fizettem, irány Kinga...
...és most rendőr olvasóink ugorják át ezt a bekezdést...
Menet közben a gyertyákra felapplikáltam a talpakat, és realizáltam, hogy megint egy matekzseni eladóval hozott össze a sors. Vagy csak süket volt a lelkem, mert a diszkrét fehér zacskóban 16 szálgyertya, és egy 16-os számgyertya lapult.
Nafasza!!!
Még szerencse, hogy Kingával előző este pont azzal viccelődtünk, hogy 16 éves, tehát a 16-os számgyertya a torta közepébe, és a többi 10 szál pedig mintegy körítésnek. Hihi, ebből még jól is kijöhetünk.
Haza hozzám, ott bevártuk Andy-t, és mint három legeslegjobb barát és lelki társ, együtt készülődtünk a csatába... Persze mindketten olyan harci maszkot rittyentettünk magunknak, hogy az első kört le kellett mosni, mert majd összepisiltük magunkat a röhögéstől.

Szerencsére tényleg jól sikerült, remélem mindenki jól érezte magát.
Külön köszönet:
Gergőnek a szülinapos szórakoztatásáért történt támogatásért,
Biosnak a pólóért és a kreatív ötletekért
Andynek aki egész este tűrte Borsőrmesterségemet
Manyosznak, Margitnak és Nórinak, akik a Merlinben hősiesen égették magukat full pink felsőruházatban
Dórinak aki a fotókat készítette
Stanton Harcosoknak
Mindenkinek aki Kinga "gimmefájv" felkiáltásakor pacsizott vele az Andrássy úton...


Köszi, hogy eljöttetek, új év indult Kingunak is, már a 26-at tapossa.
Kingu, én tartozom neked köszönettel. Tudod miért. :) És mert(most lassan írom, hogy bevésődjön):
MERT
TE
VAGY
A
LEGJOBB
!!!

csipu aki tegnap óta M

8 megjegyzés:

kinguksa írta...

Hogy a fenébe lettetek készen a pólóval ilyen gyorsan? Biológia, te vmit nagyon tudsz... de látom, ráértél, nem voltam otthon, és nem volt filoimu :D

(Nem is készültem annyira, csak mintha a saját esküvőmre készülnék ;))

Nagyon szépen köszönök mindent!
(az alátétet is a gyertyákhoz! :))

Azt hittem direkt van 16-os számgyertya!!!! :D :D :D

Névtelen írta...

ehh, aszzem kiraly partybol maradtam ki..... :( majd potolom a 27.en, remelem......!
dudi

Unknown írta...

Duddancskám, csak tátod a szádat miiiii? :D
Amúgy meg igen!
Az egész francos júeszéj nem ér annyit mint ez a buli.
Sebaj, majd kurvulunk meg kamionosodunk február 20-án!
Addigra gondolom már itthon!
Cuppanat

kinguksa írta...

ott írja, hogy 27! Buli meg 20!! :(
Sírni tudnék... kár, hogy kőből vagyok és nem az a fajta :D

Unknown írta...

JÁÁÁÁÁJ, Kingu!
A sírba viszel!!!!!
A 27. szülinapodon te lüke!

kinguksa írta...

Jah, boccs... félre értettem...
de az még annyira messze van!

Nem lehetne minden nap szülinapom, hogy "ordenáré mód" viselkedhessek minden nap? :D

Névtelen írta...

hepidéj tőlem is, kedves kanga! sajna nekem ez kimaradt, mert szombathelyen egy kisbarátom hasonjellegű harmincadik jubileumán kellett egymásra zenéket kevernem. csokker, még sok ilyet! :]

kinguksa írta...

Frikk! Helló!
Csak most láttam, hogy írtál :(
Köszönöm szépen! :D
Remélem, azért majd az én harmincadikomat részesíted előnyben ;) - de én soha nem leszek harminc :D

Sajnálom, hogy nem tudtál eljönni :(